دریادریا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

بزرگترین معجزه کوچولو

خان دوم!

1392/4/14 9:38
نویسنده : مامان هانیه
270 بازدید
اشتراک گذاری

درست بیست و سه روز بعد از خان اول(شیشه گیرون!) نوبت خان دوم شد. ماجرا از اونجا شروع شد که برای چکاپ دندونپزشکی بردمت و خانوم دکتر بعد از معاینه دندونات ازم پرسید پستونک یا شیشه میخوره؟

گفتم پستونک که نه ولی شیشه آره!

گفت فرم فکت گنبدی شده!! ازت خواست دندوناتو بذاری رو هم و گفت که فک بالا و پایین رویهم قرار نمیگیره ازم خواست که از شیشه بگیرمت

خودم تو فکرش بودم اما نه به این زودی. میخواستم آخر همه خان ها اینکارو بکنم شاید تا چند ماه آینده، اما با این حرف دکتر تصمیم گرفتم زودتر شروعش کنم.

الان یه روزه که شیشه نخوردی. این یکی سخت تر از خان قبلیه. دیروز خیلی بهونه گرفتی.

بمیرم که با این سن کمت باید این همه وابستگی رو یکی یکی کنار بذاری. دختر نازم میدونم که میتونی. مامان همیشه کنارته و کمکت میکنه.

با همدیگه این خان رو هم پشت سر میذاریم...



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

صدف
16 تیر 92 14:39
هانیه منم همین مشکل رو دارم ، نمیدونم ولی چکار کنم ، باید بگیرم . اگر تونستی بهم بگو چکار کردی و چطوری شروع کردی .
ایشالا موفق باشین و عروسک نازم اذیت نشه

صدف جون یه مدته از لیوان نی دارها هم براش گرفتم گاهی از اون بهش میدادم. سه روز پیش شیشه هاشو جمع کردم از جلوی چشمش و هربار شیشه میخواد تو اون لیوانا میریزم اما بهونه میگیره یه قلپ میخوره و میذاره کنار! فعلا داره کنار میاد کم کم...
مامان آراز
16 تیر 92 15:19
الهی عزیزم

شیشه چیه آخه اه-اخه

ایشالا زیاد اذیت نشه

ایشالا
الهه مامان گلسا
16 تیر 92 19:43
دریا جونم ایشالا زیاد اذیت نشی
براتون دعا می کنم هانیه عزیزم


خیلی دعا کن محتاجیم
هدی مامان مبین
17 تیر 92 16:41
مطمئنم دریا همراه تو این مرحله رو هم مثل همه ی مراحل دیگه به راحتی پشت سر میگذاره... ببوسش..فداش دخترک شیشه ای
ملیحه مامان پریا
18 تیر 92 13:54
امیدوارم دریای صبورم این مرحله رو به خوبی پشت سر بگذاره
مونایی
23 تیر 92 17:12
انشالله راحت و اسوده تمام شه...
شادی
24 تیر 92 15:49
ایشالله این مرحله رو هم با ارامش و راحت پشت سر بگذارین .