دریادریا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

بزرگترین معجزه کوچولو

شوق

1392/9/3 12:01
نویسنده : مامان هانیه
999 بازدید
اشتراک گذاری

روزی که با همدیگه رفتیم و میخواستم مهد ثبت نامت کنم بیشتر از هر حس دیگه تردید و نگرانی داشتم از اینکه تصمیم درستی هست یا نه اما به محض دیدن تو تو لباس فرم مهد همه اون حس ها جاشو داد به یه شوق عمیق که باورم نمیشد...

 

 

حس مادرایی رو داشتم که دخترشونو تو لباس عروسی میبینن... اشک تو چشام جمع شده بود... باورم نمیشد اون نوراد کوچولویی که دو سال و خورده ای پیش گذاشتم تو بغلم که حتی نمیتونست درست شیر بخوره، حالا تبدیل شده به این خانوم کوچولوی شیرین که روبروم ایستاده و میخواد بره مهدکودک...

 

بماند که اون لباس فرم فقط همون یه بار تنت شد چون تصمیم گرفتم مهدتو عوض کنم.

 

 

اون لباس و این لباس برای من فرقی نداره، حسی که دارم بخاطر دیدن روز به روز بزرگ تر شدن و مستقل تر شدنته. دلم میخواد هر لحظه سجده شکر به جا بیارم...

عزیز دلم میخوام همیشه همراهت باشم و هر روز بالنده تر شدنتو ببینم و بهت افتخار کنم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

شادي
5 آذر 92 17:16
عزيز دلم ، درياي زيبا چقدر دلبر شدي تو با اين لباس فرم. فداي خنده ي از ته دلت بشم خاله جون
هدی مامان مبین
5 آذر 92 17:29
الهی که همیشه شاهد موفقیت و بالندگیش باشی خیلی خوردنی شده با لباس فرم و اون موهای بافته اش
الهه مامان گلسا
6 آذر 92 12:38
عزییییییییییییییییییییییییز دلم چقدر ناز شدی تو لباس فرمت خیلی بزرگ شدی دریای نازم
سپیده
7 آذر 92 17:09
وای دریای عزیزم چقدر دوست داشتم تو اون لباس فرم ببینمت شیرینم مرسی هانیه که بالاخره عکسشو گذاشتی قربون اون تیپ و ژست عکس دووووم که انقدر نازی
مامان بهادر
9 آذر 92 17:48
ای جانم فداش بشم چقدر خانوم شده دریای عزیزم ببوسش لذت بردم
نسیم(مامان پرنسس باران)
4 دی 92 14:51
قربون اون لباس فرم خوشگلت و اون چشمای نازت بشم من ... خیلی دوستت دارم عسیسم....... خصوصی داری هانی جون.
صدف
17 دی 92 15:28
دریا عسلی خاله ، الهی قربونت برم چقدر دلم برات تنگ شده بود . چقدر ماه شدی عروسک کوچولو . چشم بهم بزنیم میبینیم داریم میبریمشون مدرسه ، وای خدا چه عمری میگذره . الهی خدا همه کوچولوهامون رو حفظ کنه . عروسک یه بوس محکم طلبت ، از اون بوسای خوشمزه و مهربونِ خودت