دریادریا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

بزرگترین معجزه کوچولو

بازگشت HFM!

1392/7/22 22:51
نویسنده : مامان هانیه
604 بازدید
اشتراک گذاری

آهای ویروس لعنتی با توام!

مهمون ناخونده!

یه دفعه بی دعوت و سرزده اومدی بس نبود؟!

حتما با خودت گفتی میزبان به این خوبی و صبوری دوباره برم سروقتش!

ببین منو! این دفعه دیگه با من طرفی!

من با این همه زحمت به گل کوچولوم رسیدگی میکنم و ازش مواظبت میکنم که تو یهو سرخود بیای و پژمرده ش کنی؟! خیـــــــــــــــــــلی از دستت عصبانیم!

زود رخت و لباستو از بدن دختر من جمع میکنی و میری پی کارت!

اصلا دیگه نبینم تو تن هیچ فرشته ای جا خوش کنی!

گفته باشم...

 


راستی بی سر و صدا 28 ماهه شدی فلفل نمکم!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

صدف
24 مهر 92 0:54
ای بابا ، چه ویروسیه؟ همون که تو مسافرت گرفته بود؟

همونه به یه شکل دیگه! اون دفعه دهنش آفت زده بود و این دفعه دست و پاش دونه زده! حالا که سرماخوردگی هم بهش اضافه شده
صدیقه مامان هانا
24 مهر 92 15:35
الهی فداش شم ایشالله تنش همیشه سلامت باشه 28 ماهگی هم مبارک
ملیحه مامان پریا
30 مهر 92 20:17
ای جانم دختر صبورمون تنش همیشه سالم باشه هانیه عاشق ادبیاتتم
الهه مامان گلسا
1 آبان 92 1:02
فداش بشم دخترک صبور نمکی رو
هدی مامان مبین
11 آبان 92 22:31
تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد... جونم دختر ناااااز