دریادریا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

بزرگترین معجزه کوچولو

تصمیم جدید!

1392/1/25 14:27
نویسنده : مامان هانیه
231 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم چرا ولی همیشه آدم خیلی خصوصی ای بودم! یعنی دوستان خیلی کمی داشتم و با تعداد خیلی کمتری صمیمی بودم... موقع حرف زدن اگه با یک نفر دیگه بودم راحت بودم اما اگه تعداد بیشتر میشد ترجیح میدادم سکوت کنم... دوست نداشتم از مسایل خصوصی م کسی باخبر باشه و....

حالا هم که مامان شدم با اینکه از قبل اومدن این فرشته کوچولو براش مینوشتم اما ترجیح دادم توی دفتر و فقط برای خودش بنویسم. فکر میکردم حرفای خصوصی مادر و دختری یا حرفای دل یه مادر لازم نیست در معرض دید همه باشه!

مدتیه به این نتیجه رسیدم اینقدر حس خصوصی داشتن زیادیه و برای اولین اقدام در جهت کم کردن این حس تصمیم گرفتم برای فرشته کوچولوم یه وبلاگ درست کنم. یه بار دیگه هم قبلا اینکارو کرده بودم اما خیلی زود پشیمون شدم و حذفش کردم! این بار معلوم نیست چقدر دووم بیاره ولی فعلا که هستم!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

یاسر
25 فروردین 92 11:35
خیلی کم می شه تجربه کرد، ولی تا جایی که تجربه کردم این بیرون دادم حرفهای توی دل آدم چقدر براش خوبه!!!

امیدوارم که افکار خودت رو در تعامل با افکار همنوعان خودت قرار بدی تا بتونی بهتر فکر کنی!!!

خوشحالم که این وبلاگ رو راه انداختی!!

ممنون عزیزم

شادی
30 فروردین 92 22:34
به ،چه تصمیم خوب و بجایی مبارک باشه عزیزم
ملیحه مامان پریا
31 فروردین 92 1:39
عزیزم مبارک باشه وبلاگ دریا گلی انشالا همیشه سالم باشه خوشحال میشم به وبلاگ پریا هم سری بزنی
هدی مامان مبین
2 اردیبهشت 92 16:17
بازم دنیای خصوصیت رو داشته باش...اینجا یه جور دیگه اش رو بگو.... مبارکه
مونایی
2 اردیبهشت 92 19:02
.
مامان ساره
7 اردیبهشت 92 10:36
منم با هدي موافقم... مباركه تصميمت
الهه مامان گلسا
8 اردیبهشت 92 23:49
بهترین تصمیم رو گرفتی بالخره ماه دل داریم دیگه.دلمون برای دریا عسل زود زود تنگ میشه
مامان آراز
14 اردیبهشت 92 0:31
خیلی مبارکه



ممنون عزیز
صدف
16 اردیبهشت 92 14:26
مبارکه هانیه جونم . اینجا هم حکم همون دفتر رو داره ، هرچی براش بنویسی احساس خصوصیه بین تو و دریا حتی اگر شبیه دیگران هم باشه ولی مالِ دیگران نیست . دوست دارم دریــــــــــــــا عسلی