دریادریا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

بزرگترین معجزه کوچولو

ضبط صوت!

1392/1/28 10:31
نویسنده : مامان هانیه
232 بازدید
اشتراک گذاری

من: (در حال درست کردن پاورپوینت با نت بوک)

دریا: (در حال نگاه کردن سی دی یا همون نخود سیاه!)

دریا: مامان بیا نانای! بقصیم! (یعنی برقصیم!)

من: باشه مامان سی دی تو ببین میام بعدا...

دریا: مامان بیا بانونک بزنیم هوا! (یعنی بادکنک بازی!)

من: باشه مامان بذار کارم تموم شه...

دریا: (قیافه کلافه و حوصله سررفته!)

دریا(در حال گرفتن هر دو تا دست مامان و کشیدن از روی کیبورد): دس نزن خلاب میشه!!! (یعنی خراب میشه!)

من: (در حال ریسه رفتن از خنده!!)

 

قربونت برم قند من که مثل ضبط صوت هر چی خودم قبلا بهت می گفتم رو تو ذهنت ذخیره کردی و حالا به موقع تحویلم میدی!

شیرینکم ببخشید اگه گاهی دوست داری بازی کنی و مامان کار داره یا حواسش نیست پا به پات نمیاد.

خودت میدونی که واسه مامان یه دونه ای! یه دونه بی تکرار....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

شادی
30 فروردین 92 22:40
هزار ماشالله به تو که انقدر شیرین زبونی دختر می بوسم روی ماهت رو
مامان ساره
7 اردیبهشت 92 10:35
مهربون پرانرژي خالهههههه دلم برات تنگ شد
مامان آراز
14 اردیبهشت 92 0:37
خوب راست میگه خراب میشه ههههههه فدای هوشت بلا
صدف
16 اردیبهشت 92 14:34
ای جـــــــــــــــــــون فدای اون دستای کوشولوت بشـــــم . خوب هانیه جان باید حرف بزرگترت رو گوش کنی دیگه اِ اِ دست نزن دیگه خراب میشه اِ اِ اِ