دریادریا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

بزرگترین معجزه کوچولو

عکس های آتلیه دوسالگی

1392/5/14 11:30
نویسنده : مامان هانیه
1,436 بازدید
اشتراک گذاری

 

بالاخره بعد کلی به تاخیر افتادن تونستیم بریم تهران و آتلیه سها اونجا عکس های دوسالگیت رو گرفتیم.

خیلی از کارشون راضی بودم و از تو راضی تر عزیزکم که اینقدر خوب همکاری کردی و تونستیم کلی عکس های خوشگل ازت بگیریم.

 

 

برای دیدن بقیه عکس های دخملی لطفا به ادامه مطلب برید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

صدف
14 مرداد 92 11:39
الهی قربونت برم من دریا عسلی. وای اون عکسی که صورتشه لخته الهی دورش بگردم
هانیه بی نظیر عالی همه چیز ، ژستاش ، لباساش، نازکردناش ، خندیدناش عالی عالی عالی

مرسی خاله مهربون
هدی مامان مبین
14 مرداد 92 18:55
هزارماشاالله
خیلی ماه شدن..
دریا دختر تو چقدر ناااااااز کردن رو خوب بلدی...
عاشق این عشوه ها و طنازی هات شدم...
همـــــــــه اشون خوشگلن...
همیشه بخند....تا همیــــــــــشه

ممنون خاله مهربون
Hani
15 مرداد 92 0:05
جونم درياي خوشگل و خوش ژست
خيلي خيلي ناز شدن عكسا
يكي از يكي قشنگ تر
بوسسسسس

منم بوووووس!
ملیحه مامان پریا
17 مرداد 92 10:54
الهی دورت بگردم دخمل دریایی
چقدر با دقت دکور رو با توجه به لباس های دریا هماهنگ کردن
خیلی خوشگل بودن

مرسی از دقت و نکته بینی ت ملیحه جون
ست کردن لباساش کار خودم بود! عکاس مخالف بود میگفت گم میشه تو دکور یه لباس تنش کن بکنه خودشو اما من مقاومت کردم و راضیم که به حرفش گوش ندادم اینجوری قشنگ تر شده
مامان آراز
20 مرداد 92 16:29
واااااااای چقد عالیه عکسا

خوردنی شدی دریا

میسی خاله جوووون
سپیده
21 مرداد 92 10:49
چقدر عکسهای قشنگی قریدن خنده های شیرین و نگاه معصومت

مرسی خاله جون
مامان بهادر
21 مرداد 92 15:46
مثل خود دریا زیبایی دوست دارم
من فدای اون لبخندهای زیبات بشم

مرسیییییییییی
سوسن(مامان پرنسس باران)
26 مرداد 92 3:15
قربون اون ژستها و لبخندهای خوشگلت...عکساتم مثل خودت بی نظیرن خاله

میسی خاله جوووون
شادی
4 شهریور 92 14:21
خب مثل اینکه نظر من نیومده !

عکس ها فوق العاده بودن .
یکی از یکی قشنگ تر .
من عاشق هفتمی شدم .

بیا بوست کنم خاله

بووووووس