دریادریا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

بزرگترین معجزه کوچولو

تو خودشی! خود خودش!

1392/5/17 1:23
نویسنده : مامان هانیه
271 بازدید
اشتراک گذاری

ناراحتم، توی اتاق نشستم و با دستام صورتمو پوشوندم تا تو ناراحتیمو نبینی

اما تو دقیق تر از این حرفایی، نگفته منو میفهمی

میای نزدیکم و میپرسی:«مامان نالاحتی؟»

میگم: نه مامان خوابم میاد!

میگی: «خوشحالی؟»

میخوای مطمئن بشی انگار ته دلت میدونی که الکی گفتم.

ناخواسته اشکمو میبینی، چقدر ناراحتم که نتونستم خودمو کنترل کنم پیش تو

میگی: «مامان نالاحتی» اینبار لحنت پرسشی نیست مطمئنی که مامان حالش خوش نیست.

«مامان بیا بغلم»

«مامان خوشحال باش»

«مامانی گریه نکن»

هر شیرین کاری که بلدی جلوم درمیاری که بخندم.

عزیزم از دیدن این همه مهربونی تو مگه میشه لبخند به صورتم نیاد.

 

دریـــــــــــــــــــــــــــــا تو همونی که من میخواستم...

همون همدل و همراهی که حالم رو نگفته بفهمه...

تو خودشی، خود خودش...

 

یادم میره برای چی ناراحت بودم. لبریز شکر میشم از داشتنت، از بودنت و اینکه اینقدر حساس و مهربونی

منو ببخش ناخواسته ناراحتت کردم عزیز دلم

 

تو یه دونه ای، میدونستی؟!

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

شادی
17 مرداد 92 1:50
خدا برات حفظش کنه. دختر مهربون و با درک نعمت بزرگیه.
ملیحه مامان پریا
17 مرداد 92 10:59
واقعا هانیه واسه ما که خواهر هم نداریم لطف خدایی هست که دختر داریم
امیدوارم به قول مامانم دخترامون چراغ دلمون باشن

واقعا نعمتن
هدی مامان مبین
17 مرداد 92 22:05
خـــــــــــدا چقدر تو کریمی....
دریا جان...همینطور دریایی بمون برای مادر..
هانیه ی عزیز....غم هاتو به دریا بسپر ببیم چ بزرگه!

.....
صدف
20 مرداد 92 15:16
نبینم دلت گرفته باشه هانیه عزیزم . الهی فدای دریا عسلی بشم که انقدر مهربونه و خوب حالِ مامانی رو درک میکنه .
آرزو میکنم همیشه دلتون لبریز از شادی و خنده باشه و هیچوقت هیچ غمی تو دلتون جا نگیره

پیش میاد دیگه صدف جون
ممنون دوست مهربونم
مامان آراز
20 مرداد 92 16:30
هاااااااله این کوچولوها همه چیزو خیلی زودتر از بزرگا میفهمن و درک میکنن

سعیکن ناراحت هم بودی براش بخند-میدونم سخته

قربون مهربونیت گل دختر

واقعا همینطوره
مونایی
21 مرداد 92 3:06
چه دریای مهربونی، چقدر بی کرانه...

....
سپیده
21 مرداد 92 10:48
این واقعا دوست داشتنه محضه

حالا یه دریای شیرین داری که تلخی اشکاتو بی معنی میکنه



واقعا همینطوره
مامان بهادر
21 مرداد 92 15:54
چه دختر فهمیده ای داری شک نکن به خودت رفته


ممنون سپیده جون لطف داری
سوسن(مامان پرنسس باران)
26 مرداد 92 3:16
هانیه برای من و تو که خواهر نداریم خدا چه همدم های خوبی فرستاده...پاینده باشه دریای مهربون.


واقعا همینطوره