دریادریا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

بزرگترین معجزه کوچولو

اعتماد

1392/5/27 16:38
نویسنده : مامان هانیه
235 بازدید
اشتراک گذاری

عاشق دستات هستم وقتی به طرف من درازشون می کنی و میگی: بغلم کن...

عاشق انتظار تو چشمات هستم وقتی میای بغلم و میگی: بچرخیم...

عاشق اون لبخند دلنشینتم وقتی میچرخونمت و میگی: میخوام دلاز بکشم...

میخوابونمت روی دستام، دراز میکشی دستات هم باز میکنی و آماده برای چرخیدن

خودتو رها میکنی تو دستای من و از ته دل میخندی

عاشق این اعتمادی هستم که به من داری

چشم و گوش بسته

این اعتماد هم برام خوشاینده هم منو میترسونه

خدایا کمکم کن لایق این اعتماد باشم...

خدایا کمکم کن منم بتونم اینطوری بهت اعتماد کنم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

شادی
4 شهریور 92 14:16
شک ندارم که مادر خوبی هستی برای دریا .
یه مادر خوب و نمونه !

ممنون امیدوارم
مامان آراز
10 شهریور 92 9:17
چقدر اعتماد به مادر خوبه

نعمته
صدف
10 شهریور 92 14:52
آخ که چه حس خوبیه . تو برای دریا عسلی بهترینی بهتریــــــــــــــــــــــــــــن شک نکن

ممنون ایشالا
هدی مامان مبین
11 شهریور 92 1:14
هانیه
به قول پدرم
این اعتمادی و توکلی که مبین به تو داره رو
اگه تو به خدا داشته باشی....
از مادر مهربان تره...

کاش ما هم همینقدر توکل داشتیم