دریادریا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

بزرگترین معجزه کوچولو

سکانس 5!

1392/8/16 16:39
نویسنده : مامان هانیه
617 بازدید
اشتراک گذاری

موقعیت: خونه ساعت هشت صبح، مشغول بیدار کردن دریا که باید بره مهدکودک! دریا هم گیج و منگ اصلا خیال بیدار شدن نداره!

من(درحال فکر کردن!): حالا چیکار کنم؟ بذار کانال کارتون رو بذارم با صدای اون بیدار میشه حتما!

پرشین تون در حال پخش کارتون انگری بردز!

من: دریا پاشو توتوی قرمز!

دریا در حال باز کردن یه چشمش!

انگری برد قرمز در حال سر خوردن از تپه!

من: مامان ببین توتوی قرمز داره چیکار میکنه!

دریا: انگلی بلدز افتاد مامان!!!!!!!

من: تعجب

دوباره من: آیکون ضایع شدن و احساس بی سوادی و ...

 

آخه شیطونک تو از کجا اسم انگری بردزو یاد گرفتی؟؟!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

صدف
24 آبان 92 10:36
خخخخخ الهی قربونت برم عسل خانم دقیقا احساست رو درک میکنم هاینه جونم
شادي
25 آبان 92 20:04
خيلي باحال بود فداش بشم.
هدی مامان مبین
5 آذر 92 17:25
هانیه ضعیف عمل می کنیفدای دریای باهوش