دریادریا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

بزرگترین معجزه کوچولو

سکانس 3!

1392/5/21 20:15
نویسنده : مامان هانیه
221 بازدید
اشتراک گذاری

دریا در حال پوشیدن جوراب شلواری من!

من: دریا چیکار میکنی؟

دریا: جولاب میپوشم! دامنم کن!(یعنی دامن پام کن!)

من: دامنت که پاته!

دریا: حالا سلی م کوش؟ (سری یعنی روسری!)

من: سری میخوای چیکار؟ کجا میخوای بری؟

دریا: میخوام بلم بازال!!

 

چقدر هم که من بازار میرم که این دختر اهل بازار شده! حالا این هیچی! کی با این قیافه رفتم بازار!! جوراب شلواری و دامن با روسری! هههههههههههه

 


 

راستی امروز دو سال و دو ماهه شدی دختر شیرین زبونم... 26 ماهه...

مبارکمون باشه!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

صدف
21 مرداد 92 23:45
بیست و شش ماهگیت مبارک شیرین زبون . فدای بازال رفتنت بشم . تو دعا کن من بیام مشهد باهم میریم بازال بوووووووووووووووووووس

وااااااای صدف جون حتما!
ملیحه مامان پریا
22 مرداد 92 0:08
جیگرشو میخواد بره بازال
پریا که یا میخواد بره سبزی بخره یا بره سر کار و یا بره مهد


عزیزم جیگرشو!
صدیقه مامان هانا
22 مرداد 92 0:34
سلام
قربون دریا خانوم برم که بلده بازار بره
دوسش دارم دریا رررررررررررررررو
بوسش کن
..............
مامانش مرسی به منو هانا سر می زنی


ممنون صدیقه جون منم هانا رو خیلی دوست دارم
هدی مامان مبین
24 مرداد 92 11:48
آخ خوب میدزدنت...
خیلی دوستت دارم دریا...
از این کارات خوشم میاد...از این دخترونه بازیات....مامان بازیات...
26 ماهگیت مبارک


مرسی خاله جون
مونایی
24 مرداد 92 20:31
قربونت برم، با این تیپ خوشگلت...


حسابی فشن!
مامان آراز
24 مرداد 92 22:42
26ماهگیت مبارک

دریا با دامن بره بازار

ووووووووووووووووووی


هههههههه
سوسن(مامان پرنسس باران)
26 مرداد 92 3:18
26 ماهگیت مبارک دریا خانومی.......خاله بیا اینجا باهم بریم بازال.

مرسی خاله جون حتما میام ههههه